Az áruház használata

Kedves Vásárlónk!

Áruházunk létrehozásánál törekedtünk a gyors és egyszerű használhatóságra. Először is választhat fő termékcsoportot, a baloldalon felül található főkategóriákból. A nevek mellett megjelenő szám jelzi, hogy az adott főkategória hány db terméket tartalmaz. Ha rákattint a főkategória nevére, alkategóriába jut, amely tartalmazza a termékcsoport nevét. Erre kattintva kilistázódnak a termékek középen.

Ön választhat terméklista -rendezést ár alapján (legolcsóbbtól a legdrágábbig, vagy fordítva), vagy pedig a terméklista tetején látható Terméknév-re kattintva, ekkor A-Z-ig, vagy Z-A-ig rendeződnek a termékek ABC sorrendben. Választhat a legördülő listából kezdőbetűt is, ekkor a kiválasztott betű szerinti termékek fognak kilistázódni.

Regisztrálni, (vagy belépni emailcímével és jelszavával) már csak akkor szükséges, ha szeretné elmenteni a kosara tartalmát, vagy szeretné megrendelni azt. A regisztráció vagy belépés után megrendelheti a termékeket, valamint egy táblázatból megbecsülheti a szállítási költséget is. A rendelés megerősítése után Ön egy emailt fog kapni a rendeléséről, hozzánk pedig beérkezik a lista az Ön által rendelt termékekről, szállítási és számlázási címről.
Kérjük minden esetben pontosan válassza ki a számlázási és a szállítási címet, hogy probléma mentesen tudjunk szállítani, és számlázni. Ha több cége van, vagy több helyre kér szállítást, több számlázási, és szállítási címet is megadhat, és ezekből a rendelés során kiválaszthatja az aktuálisat.

A szállítási költséget NEM tartalmazza a termék ára, a szállítási költség a számlához utólag hozzáadásra kerül!

Általános szerződési feltételek

Á.SZ.F. mely létrejött egyrészről a megrendelő (a továbbiakban röviden: Megrendelő), valamint a Brainstorming Design Bt. (továbbiakban röviden: Vállalkozó) (székhely és telephely: 1154 Budapest, Damjanich János u. 92. Cg.: 01-06-766920 Adószám: 22107758-2-42, Tel: 06 20 450 5896 e-mail: info@egyediagynemu.hu, internet: www.egyediagynemu.hu (együttesen a továbbiakban röviden, mint Felek) között az alábbi feltételek szerint:

 

1. Általános tudnivalók

 

1.1. Kizárólag a Megrendelő által a www.egyediagynemu.hu oldalon történő megrendeléssel jön létre a szerződés a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon és feltételekkel.

1.2. Az oldal szolgáltatásait ügyletképességgel (cselekvőképességgel) rendelkező természetes személyek, illetve jogi személyiséggel rendelkező, vagy jogi személyiség nélküli szervezetek nevében eljárni jogosult személy jogosult igénybe venni, amennyiben a rendeléskor megadott valós és ellenőrizhető adataival, vagy a főoldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. A regisztrációs eljárás során a Vállalkozó megtévesztésével leadott személyes adatokból eredő károkért a Vállalkozó felelősséget nem vállal.

 

2. Regisztráció

2.1. A regisztráció a rendelés megkezdése előtt, az adatok hiánytalan megadását követően végezhető el. A Vállalkozó regisztráció nélkül nem fogad el megrendelést.

2.2. A Vállalkozót a Megrendelő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli, az azokból eredő károkat az Megrendelő köteles viselni. A Vállalkozót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Megrendelő jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Vállalkozónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A hibásan rögzített adatok és az aktív rendelést érintő adatok megváltoztatására elérhetőségeink valamelyikén van lehetőség.

 

3. A megbízás tárgya

A Vállalkozó vállalja, hogy a www.egyediagynemu.hu webáruházban rendelhető megrendelt termékeket az elvárható legjobb minőségben szállítja.

 

4. Megrendelés

A Megrendelő a webáruházba feltöltött termékek közül választja ki azokat a termékeket, amiket meg szeretne rendelni. A webáruházban lehetőség van az ágyneműhuzatokat, lepedőket egyedi méretben is megrendelni. A méretek megadásánál kérjük a takaró, párna méretét megadni, mert a Vállalkozó a termék gyártásánál figyelembe veszi, hogy a termékek mosásnál összemennek. A termékek kiválasztása, és a darabszámok megadása után a megrendelő a kosarában megtekinti és elfogadja a végárat. Megadja a szállítási- és kiválasztja a fizetési paramétereket. A vállalkozó a megrendelést írásban, a regisztráció során megadott e-mail címre elektronikus úton visszaigazolja. A szerződés ezen írásos visszaigazolással jön létre

A megrendelést a Vállalkozó a Megrendelőtől akkor fogadja el, ha a Megrendelő a megrendeléshez szükséges valamennyi adatot hiánytalanul megadja. A Vállalkozót a Megrendelő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

 

5. Vállalási feltételek, kapcsolattartás

5.1 A Vállalkozó a Megrendelő megrendelési eljárását követően, 1 napon belül visszaigazolást küld Megrendelő részére.

5.2 Abban az esetben, amennyibe Megrendelő a Vállalkozó által felajánlott, és nem egyedi méretben, egyedi igények alapján készítetett terméket rendel meg, úgy a Megrendelő elállhat vásárlástól a termék megrendelése és a kiszállítási határidő között akármikor, illetve a termék átvételét követő 14 munkanapon belül.

Amennyiben már az ő személyes igényei alapján módosult a termék, vagyis „a megrendelőre lett szabva”, s ezáltal csak az ő számára, egyedileg használható, úgy Megrendelő nem állhat el a termék vásárlásától (45/2014. (II.26)) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről, különös tekintettel a 29§ (1) c)-re).

Elállás esetén a Megrendelőnek kötelessége saját költségen az elállástól számított 14 napon belül visszajuttatni a terméket a Vállalkozónak, aki csak abban az esetben kötelezhető a vételár visszafizetésére, amennyibe a terméket visszakapta, illetve a Megrendelő írásos igazolást küld arról, hogy a terméket visszaküldte. Alapesetben a visszafizetés ugyanabban a formában történik, ahogy az eredeti teljesítés megtörtént, kivéve, ha a Megrendelő máshogy rendelkezik. A Vállalkozó elállás esetén köteles a Megrendelő által kifizetett teljes vételárat visszafizetni.

 

6. Anyagok átvétele, ennek igazolása

A Megrendelő az árut futárszolgálattal történő szállításnál a futárszolgálat munkatársától veszi át, annak átvételét a szállítólevélen aláírásával igazolja. Személyes átvétel esetén a terméket a cég székhelyét veszi át, a termék átvételét a készpénzes számla kifizetésével igazolja.

 

7. A fizetés 

7.1. A Vállalkozó online rendszerében látható ajánlataiban, elektronikus úton, az online rendszer által küldött visszaigazolásaiban, számláiban feltüntetett ellenértéket a mindenkor hatályos jogszabályokban meghatározott Áfa terheli, melyet az ellenértéken felül ugyancsak Megrendelő köteles megfizetni. Az ajánlati ár és a számlázott ár egyaránt bruttó egységár, a mindenkor hatályos jogszabályoknak megfelelő Áfa összegét tartalmazza, egy meghatározott db számú egységnyi termékre vonatkozóan. A Vállalkozó megadott árai az adott árunak megfelelő szállítási költségeket nem tartalmazzák, ezeket a fizetési- és szállítási paraméterek kiválasztása után számolja az online rendszer a számlához.

7.2. Utánvétes fizetés: A megrendelt terméket a Megrendelő kézhezvételekor fizeti, ez kizárólag a házhozszállítási opció választásánál lehetséges.

7.3. Előrefizetés banki átutalással: A megrendelt terméket a Megrendelő előre fizeti. A megrendelt terméket csak az ellenérték megérkezésének regisztrálása után kezdi el Vállalkozó szállítani, illetve egyedi gyártás esetén gyártani.

 

8. A szállítás

 

8.1 A Vállalkozó a rendelés teljesíthetőségének visszaigazolását követően lehetőséget biztosít Megrendelőnek a kiszállítási időpont megválasztására, amely nem konkrét időpontot jelöl, csak közelítő szállítási intervallum kiválasztására szolgál. Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni. A jelen pontban írt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek, a Szolgáltatót nem kötelezik.

8.2. A Megrendelő termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Vállalkozónak nem áll módjában elfogadni. A kiszállítással és a megrendelési tételekkel kapcsolatos kifogásokat még a szállítmányozó jelenlétében, jegyzőkönyv felvételével kell dokumentálni.

8.3. Szállítás a DPD futárszolgálattal: A küldemény érkezése előtti napon egy értesítő e-mailt küld a Vállalkozó a küldemény feladásáról. Megrendelőnek olyan címet kell megadnia, ahol hétköznap munkaidőben elérhető. A futár sikertelen kézbesítés esetén a következő napon újra megpróbálja kézbesíteni a küldeményt. Amennyiben másodszori alkalomra sem sikerül, a Megrendelővel telefonon kapcsolatba lép és egyeztet az átvételről. Amennyiben munkahelyi címre kéri Megrendelő a szállítást, a cég nevét is köteles megadni.

8.4. Szállítási határidő: A szállítási határidőről a Vállalkozó a megrendelés visszaigazolásakor tájékoztatja a Megrendelőt.

8.5. Személyes átvétel: A Megrendelő választása szerint a megrendelt terméket személyesen átveheti a Vállalkozó székhelyén, 1154 Budapest, Damjanich János u. 92. szám alatt. Személyes átvétel esetén minden esetben előzetes időpont egyeztetés szükséges a cég elérhetőségeinek egyikén. (Tel: 06 20 450 5896, e-mail: info@egyediagynemu.hu)


Ha a Megrendelő a termék átvételét megtagadja vagy elmulasztja, a legyártott, de át nem vett áru, vagy megrendelt, de le nem gyártott áru összes felmerült költsége leszámlázásra kerül. A fenti árut a Megrendelő költségére és kockázatára, havi 10 % tárolási díj ellenében raktározza a Vállalkozó. Ha a Megrendelő az árut a készre jelentéstől számított 6 hónap elteltével sem veszi át, a Vállalkozó a Megrendelő külön értesítése nélkül is megsemmisítheti.

 

9. Felelősségvállalás

A Megrendelő kötelessége, hogy a megbízás teljesítése érdekében a teljesítéshez szükséges minden információval a Vállalkozót ellássa.

A Vállalkozó minden tőle telhetőt elkövet a megrendelt munka tökéletes minőségben való elkészítéséért, mindazonáltal felelősséget legfeljebb az elvégzett munka értékéig vállal.

Megrendelő által valakinek a rovására történő károkozás, csalás miatt a Vállalkozó kizárja a kártérítési felelősséget.

A Vállalkozónak joga van az elkészült terméket mintaként felhasználni, azt referenciaként bemutatni.

 

10. Vis major

A vis maior olyan eseményt jelent, amelyet a Vállalkozó nem tud befolyásolni, és amely a szerződés teljesítését megakadályozza, vagy ésszerűtlenül megnehezíti. Vis maior esetén a Vállalkozó nem felel annak hatásáért, és minden kötelezettsége felfüggesztésre kerül.

 

 11. Adatvédelem

 

11.1 A Vállalkozó kijelenti, hogy tiszteletben tartja ügyfelei bizalmas információit, és minden esetben arra törekszik, hogy a vásárlókra vonatkozó valamennyi adatot, tényt és információt bizalmasan kezelje, és kizárólag saját munkájához használja fel azokat. A Vállalkozó a regisztrációhoz megadott információkat kizárólag a megrendelésekkel kapcsolatosan használja fel, harmadik félnek nem adja át.

A látogatási adatok (IP cím, időpont, lekért oldal), melyeket a szerver rögzít, egyedül a vásárlási szokások megismerését szolgálják, ezeket az információkat kizárólag statisztikai adatgyűjtés céljából használja fel. A Vállalkozó adatvédelmi elvek kialakításakor különös tekintettel vette figyelembe az 1992. évi LXIII. törvényt a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról, az 1998. évi VI. törvényt az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során.

  

12. Az általános szerződési feltételek érvényessége

 

Jelen szerződési feltételek 2013. július 1 napjától érvényesek és vonatkoznak a Megrendelő és a Vállalkozó között e naptól létrejövő minden szerződésre. A Vállalkozó a Megrendelőnek küldött elektronikus megrendeléssel kapcsolatos értesítőkhöz nem mellékeli a jelen ÁSZF-et, de a honlapján mindig és mindenkor elérhetővé teszi azt.

   

13. A szerződés megszűnése

A Vállalkozó jogosult a Megrendelővel létrejött szerződést azonnali hatállyal felmondani:
•Amennyiben Megrendelő ellen felszámolási, csőd- vagy végelszámolási eljárást kezdeményeznek, vagy ilyen eljárás megindítását Megrendelő maga kezdeményezi.
•Amennyiben Megrendelő vagyoni helyzetéből, fizetési fegyelméből vagy üzleti magatartásából eredően a vételár kiegyenlítése nem tekinthető biztosítottnak.

Amennyiben Megrendelő súlyos szerződésszegést követett el, vagy a szerződésben foglalt kötelezettségeinek nem tud a továbbiakban eleget tenni.

Amennyiben Megrendelő olyan piaci magatartást tanúsít a Vállalkozóval szemben, amely a Vállalkozó hátrányos megítélését eredményezheti.

Amennyiben a Vállalkozó valamely szerződést felmondással szüntet meg, vagy valamely szerződés más okból megszűnik, ez semmilyen vonatkozásban nem érinti Megrendelőnek a Vállalkozóval szemben már fennálló fizetési kötelezettségeit.

   

14. Záró rendelkezések

Felek az itt nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V.   törvény (Ptk.) előírásait tartják irányadónak. Felek az esetleges vitáikat megpróbálják elsősorban békés úton rendezni, amennyiben ez mégsem vezet eredményre, Felek a jogvita eldöntésére kikötik a Pesti központi bíróság kizárólagos illetékességét.

 

 Általános Szerződési Feltételek utolsó módosítási időpontja: 2014. július 1.

Ki van még itt

Jelenleg 5 vendég online.